လက္ဖက္ေျခာက္ရွိ႐ံုနဲ႔ ဝိတ္ခ်ႏုိင္မယ့္ ေရေႏြးၾကမ္းျပဳလုပ္နည္း (၃)မ်ိဳး

ကိုယ္အေလးခ်ိန္ခ်တဲ့နည္းေတြ အမ်ားၾကီးရွိတဲ့အထဲမွာ အသီးအရြက္ေတြကို အသံုးျပဳျပီး သဘာ၀နည္းအတိုင္း ကိုယ္အေလးခ်ိန္ခ်တဲ့နည္းေလးေတြက ေဘးထြက္ဆိုးက်ိဳးနည္းၿပီး ေရရွည္အတြက္ ပိုေကာင္းပါတယ္္။ ဒါေၾကာင့္ ၀ိတ္ခ်ခ်င္တဲ့ပ်ိဳေမတို႕အတြက္ လက္ဖက္ေျခာက္ကို အသံုးျပဳျပီး ၀ိတ္ခ်နိုင္မယ့္ ေရေႏြးၾကမ္းျပဳလုပ္နည္းေလးေတြကို ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။

(၁) လက္ဖက္ေျခာက္၊ ပ်ားရည္
ေရေႏြးတစ္အိုးထဲကို လက္ဖက္ေျခာက္သင့္တင့္သေလာက္ထည့္ပါ။ ပ်ားရည္တစ္ဇြန္းနဲ႕ သံပရိုသီးတစ္ျခမ္းကို ညွစ္ထည့္ျပီး လက္ဖက္ေျခာက္က်တဲ့အထိ နွပ္ထားလိုက္ပါ။ အဲ့ဒီနွပ္ထားတဲ့ လက္ဖက္ရည္ကို ေန႕စဥ္ပံုမွန္ေသာက္ေပးမယ္ဆိုရင္ နွစ္ပတ္အတြင္းမွာ အဆီပိုေတြကို ဖယ္ရွားေပးပါလိမ့္မယ္။

(၂) လက္ဖက္ေျခာက္၊ ခ်င္း
ေရေႏြးတစ္အိုးထဲကို လက္ဖက္ေျခာက္သင့္တင့္တဲ့ ပမာဏ၊ ခ်င္းအလႊာအနည္းငယ္၊ သံပရိုရည္တစ္ဇြန္းတို႕ကို ထည့္ျပီးနွပ္ထားပါ။ ဆယ္မိနစ္ေလာက္ နွပ္ထားျပီးရင္ ေသာက္လို႕ရပါျပီ။ ဒီလက္ဖက္ရည္ကို ေန႕စဥ္ေသာက္ေပးရံုနဲ႕ အဆီက် ေစရံုတင္မကဘဲ ေသြးလွည့္ပတ္မႈကိုလည္းေကာင္းေစပါတယ္။

(၃) လက္ဖက္ေျခာက္၊ သံပရိုသီး
ေရေႏြးတစ္အိုးထဲကို လက္ဖက္ေျခာက္အနည္းငယ္နဲ႕ သံပုရိုသီးတစ္လံုးကို အ၀ိုင္းေလးေတြျဖတ္ထည့္ျပီး ဆယ္မိနစ္ေလာက္ နွပ္ထားေပးပါ။ ရလာတဲ့ လက္ဖက္ရည္ကို ေန႕စဥ္ပံုမွန္ေသာက္ေပးမယ္ဆုိရင္ အဆီပိုေတြကို က်ေစျပီး ေသြးထဲက အဆီေတြကိုပါ ဖယ္ရွားေပးနိုင္တာေၾကာင့္ အသည္းအဆီဖံုးေရာဂါ မျဖစ္ေအာင္ပါ ကာကြယ္ေပးနိုင္ပါတယ္။

News

PAGE TOP